Saturday 24 October 2015

SMS Muhyiddin Usul Undi Tidak Percaya Tersebar.

Assalamualaikum WBT Memandangkan terdapat desakan dan cabaran daripada pihak tertentu yang mahukan saya sendiri membawa usul hilang kepercayaan terhadap YAB Perdana Menteri,maka saya telah mengambil keputusan untuk berbincang dengan beberapa rakan ahli-ahli parlimen BN dan juga ketua-ketua Ummo bahagian. 

Hasil perbincangan, maka saya bersetuju dengan desakan dan cabaran tersebut. Saya telah berjumpa dan berbincang dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Wan Azizah Bt Wan Ismail semalam. Beliau bersetuju untuk menarik balik usul yang telah difailkannya,dan seterusnya memberi laluan kepada saya untuk memfailkan yang baru. 

Sekian 
Tan Sri Muhyiddin Yassin 
Timb Presiden Umno Ahli Parlimen Pagoh

Berikut adalah mesej yang mula tersebar di ruang maya secara whatsapp dan sms. Apapun ianya belum dapat disahihkan samada mesej tersebut benar-benar dikeluarkan oleh Tan Sri Muhyiddin ataupun hanyalah mesej palsu yang dibuat oleh individu yang tidak bertanggungjawab.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment